fredag 8 januari 2010

En enda stor röra

Oj oj oj. Man ska inte resa bort två månader i samband med ett stambyte. Eller jo. Det är ju jättebra för då slipper jag vara hemma under tiden men...ändå. Rörigt värre just nu. Min lägenhet ser mer eller mindre ut som en krigszon. Grejer högt och lågt och jag kan knappt skilja på vad som ska vara kvar i lägenheten och vad som ska med hem till Calle ikväll (delar av bohaget, all packning inför resan, dator etc etc).
Jag själv är ungeför lika rörig just nu. Inte koll på nånting känns det som. Fast jag har det egentligen men när man tänker på en sak för mycket och för länge så vänder man på denna sak sjuttioelva gånger och till slut vet man inte vad som är ut och in, med andra ord: det har brunnit rejält nu. :P Håller på med alldeles för många saker samtidigt vilket bara resulterar i att ja inte får nånting gjort. Mycket bra. Tre dagar innan den stora avfärden. NOT!
Men till kvällen ska nog även jag finna lite ro i allt skulle jag tro. Tillfällig sinnesförvirring just nu bara.... :)

2 kommentarer:

  1. du kommer fixa det syster!!! önskar att jag kunde vara dig behjälplig... så du blir hos calle från ikväll till avfärd? vet du... jag är så glad att du har träffat calle (även fast han är drygast i sverige) han är en toppenkille och du fötjänar det!!! är så glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Hej stumpan hoppas att du har fått ordning på allting nu, ses snart
    Puss och kram
    Mor

    SvaraRadera