tisdag 16 februari 2010

Bilduppdatering!


Har ater vi frukost och middag. Lunchen ats oftast i ugali-huset som vi kallar det.



Har hamtar vi vatten.



Ia snickrar fonster!


Dagens lunch idag. Pa Nemas. Samosa och sallad. Obs! Kolla fargen pa ketchupen...



Ida och byrackan Bobbi.



Mysverandan pa Hotelli. Har spenderas en hel del tid pa kvallarna.



Dalla-dallan imorse. Bananasana!



Hotelli. Har bor vi. Fint va!


Har sover jag.



Min fina flip-flop-branna


Jag och Zawadi


Jag, Witti och en annan pussglad liten flicka

8 kommentarer:

  1. Helt underbart att äntligen få se lite bilder!!! du ser lycklig ut! och barnen med :) du är bara för underbar som gör detta för dessa små liv! Så roligt oxå att kunna handla lite till alla barn, hoppas verkligen att de uppskattar det dom får! men det är jag rätt säker på att dom gör! ja du det är bara en månad kvar till du kommer hem! liten tid där kvar, men du kommer ju ha möjlighet att åka dit igen! Underbara bilder alltihopa, jag förstår att du trivs! Puss och kram från mig och tilly, men efter att ha pussats med henne måste du torka dig om munnen för hon dreglar!!!

    SvaraRadera
  2. - en populär kommentar -ääääntligen!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du har lagt upp, trodde inte att det skulle gå. Men jag säger som dom andra äntligen. Jag har haft Lovis och Karet här i några dagar och det har varit så skoj. Lite förkyld har hon varit men annars så är det bra med henne och Karet. Ska till San och vara barnvakt till helgen och det ska oxå bli skoj.
    Sköt om dig puss och kram älskar dig//Mor

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder av en annan värld...Underbart vaCKRA FLÄTOR I DITT LJUSA HÅR..25 dagar kvar tills Carl får se dig ..han har inte tid med någon utan bara väntar...ha det så bra du har förändrat en liten del av världen och en stor del av barnens hjärtan !!! I admire you !!!

    SvaraRadera
  5. Men Hej där är du ju!! Massa bilder och inlägg, känner mig riktigt bortskämd. Med tanke på hur sportintresserad du är haha! tänkte hålla dig uppdaterad om att Sverige har på bara de 4 första dagarna tagit två OS GULD. KRAM CL

    SvaraRadera
  6. Hej "Anne HR" på mitt jobb, har satt in en slant till dig. Kram CL

    SvaraRadera
  7. Jätte fin bild på dig och barnen...du är jätte fin Ia!:) kram Corceta

    SvaraRadera
  8. Hej igen Ia.
    Tack för fina bilder från Dig. Pratade med en vän till oss för en stund sedan och hon har fått ditt kontonummer för en överföring. Du kan köpa kläder eller vad du tycker behövs till barnen. Hon hade sett ett program på TV i morse och kände att hon vet att pengarna kommer fram på detta viset. Vi saknar dig och räknar nu dagarna till den 15 mars när du återvänder till snölandet. Idag fullständig snöstorm och -15 gr. Sköt om dig tills vi ses.
    Gunvor o Staffan

    SvaraRadera