tisdag 16 februari 2010

Iringa over dagen

Idag blev det en tur till Iringa igen. Vi ska hamta ut pengar sa vi kan borja inhandla allt som behovs till Bumilayinga. Forst blev det dalla-dalla in till Mafinga sen buss till Iringa. Alltid lika spannande maste jag saga. Gar inte ens att beskriva. Lat oss bara saga att det ar for mycket folk pa for liten yta pa en alltfor dalig vag. :P

I sondags var det andra delen pa brollopet. Det blev som en tre-fyra timmar lang gudstjanst.... Men det var kul anda. Har nagra videos pa en del sanger och sant. Mycket fint! Dom ar verkligen hur duktiga som heslt pa korsang och trummor. Nat jag kommer sakna nar jag kommer hem.
Kollade igenom almanackan igar och insag att jag snart ar hemma! Panik. Ska bli riktigt skont att komma hem men samtidigt vet jag inte hur jag ska hinna med allt har. Men det loser sig. :)

Nu ska jag forsoka ladda upp lite bilder.

Forresten. Rattjakten fortsatter! Tva doda igar. Hahahhaah. Gissa vem som far skyffla upp dem och kasta...... hmmrrf.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det blev en hel del pengar som du kan handla för till småttingarna där nere. Och visst hinner du med det du hade tänkt dig. Mästare på att planera och få ihop det är ju du
    Puss och kram älskar dig
    //Mor

    SvaraRadera
  2. Du är ju lika duktig råttfångare-dödare som Leo.Dina egna små katter vill inte befatta sig med sådant.
    Kram och ta väl hand om Dig.
    Gunvor o Staffan

    SvaraRadera
  3. Så otroligt spännande....vilka erfarenheter ;) Helt otroligt vad snabbt det gått..snart är du här..vi saknar dig såååå!/kram corceta

    SvaraRadera